Tuesday, December 01, 2009

Mmm... mesi minu kõrvadele, ehk suurepärane uudis psühholoogidelt usklike kohta.

 Lugesin just ERRi teadusportaalist geniaalselt head uudist kuidas psühholoogid avastasid, et usklikud topivad Jumalale sõnu suhu täiesti oma suva järgi... Miks ma ei imesta? Ja nii palju, kui palju on inimesi, nii palju on ka jumalaid.... Järgnevalt lõik sellest artiklist : Kui jumal lõi inimese oma näo järgi, siis inimene püüab vastata samaga. Ameerika ja Austraalia psühholoogide uuringust selgub, et usklikud eeldavad alateadlikult, et jumal jagab nende endi seisukohti. Ja kui inimese seisukoht muutub, siis muutub ka tema arusaam jumala seisukohast.

Tekkis huvi? Loe edasi  siit --> http://teadus.err.ee/

3 comments:

Märt said...

Ise olin mõned aastad usklik ja ka mul oli oma definitsioon jumalast ning kuna teadus meeldis siis oli kah mingi arusaam teadusesõbralikust jumalast, kuid see ei meenutanud enam eriti ühtegi religiooni. Samas pidasin ennast kristlaseks. Julgustavaks mõtteks jäi mulle see, et küllap arenevad ka religioossed üpris iseseisvalt ning üritavad alles tagantjärele jumala asjasse segada.

Anonymous said...

vaja kontrollida:)

Anonymous said...

vaja kontrollida:)