Monday, November 09, 2009

Hepatiit? Ära põe???

Appiiii !!! Uskumatu hirmutis on Tallinna ühistransport! Peale nende töllerdiste, kes seal lihtsalt trammiga sõitmise eest palka saavad, on seal ka täiesti eluohtlik sõita! Täna trammiga sõites ei saanud mu pilk mitte riivamata jätta iga tooli külge kleebitud silti "Kes sinu toolikese peal on istunud? Hepatiit? Ära põe! Vaktsineeri!" Mida ?? Kas ma pean enne trammi astumist peale talongi ostmist end ka vaktsineerima? Mu jutt mõjub vist väga kuupealt kukkunu imestusena, sest tuleb välja, et ilma vaktsineerimata ei tohiks juba aasta aega trammiga sõita...loe tervisekaitse inspektsiooni pressiteadet oi-oi-oi kui jube.Kohe tuli mulle meelde juhtum, mida Pealtnägijas näidati juba ammu-ammu.. kuidas üks tüdruk sai bussiga sõites surmava haiguse. Õnneks ma ei istunud. Tutvudes tervisekaitseinspektsiooni kodulehega ja otsides vastust küsimusele, et kas tõesti on võimalik endale näiteks kollatõbi külge saada lihtsalt mingi kustide poolt roojatud pingil istudes, ma ei leidnud vastust. Igatahes, ma pigem kõnnin jala, sest ausõna ! ÄRA PÕE? Kes seal inspektsioonis neid kampaaniaid turundavad? Mulle väga mõjus:

1 comment:

Anonymous said...

Praegusel ajal kui on uus gripp ei tasu mingite vaktsiinidega üldse mässata, need võivad nõrgestada organismi niipalju, et saad teisi haiguseid ka külge.